Garantie
Garantie bij Tuinoord
Bij Tuinoord zijn we trots op onze kwaliteit en daar hoort een passende garantie bij.
Wat te doen bij ontevredenheid over het geleverde product? Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product. We streven ernaar dit zo goed mogelijk voor je op te lossen. Neem in zo’n geval contact met ons op via e-mail: [email protected] of WhatsApp op 06-13377389. Vermeld altijd je ordernummer, zodat we snel kunnen achterhalen om welke bestelling het gaat en of de garantie nog van toepassing is. Als dit het geval is, zoeken we naar een passende oplossing om het probleem snel en efficiĆ«nt aan te pakken.
Drie maanden Plantgarantie
Mocht een plant na drie maanden niet bloeien of niet gezond zijn, dan leveren wij kosteloos een nieuw product. Hier zijn echter enkele voorwaarden aan verbonden:
- Binnen 90 dagen na de bezorgdatum moet de klacht gemeld worden.
- Er moeten fotoās zijn waarop te zien is dat er bemeste tuinaarde is toegevoegd aan de bestaande grond bij het aanplanten, om de groei te stimuleren.
- Voeg foto’s van de plant bij de klacht toe, zodat we de staat van de plant kunnen beoordelen.
- Er moet bewijs zijn dat de planten besproeid zijn tijdens droge perioden met weinig regen.
Let op: de garantie vervalt bij schade door extreme weersomstandigheden, zoals strenge vorst, langdurige hitte, of hevige regenval.